reklama

Macedónsko - fotky k článku

Toto sú fotky k článku, ktorý je tu: http://zavada.blog.sme.sk/c/75622/Macedonsko-zabudnuta-krajina.html - Takže kto ho ešte nečítal, má jedinečnú príležitosť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keďže všetky podstatnejšie veci som napísal v článku, obmedzím sa len na kratšie popisy ku jednotlivým obrázkom.

Ohrid
Ohrid 

Tu sme sa zúčastnili pravoslávnych bohoslužieb, kde okrem nás bolo ešte asi 5 babiek. Po skončení obradu sme sa postavili do radu ku kňazovi, ktorý držal v ruke veľký zlatý kríž. Bohužiaľ, viac som sa sústredil na to, čo robia tie babky potom, keď od neho odchádzajú a kde hádžu peniaze. Zrazu som sa pred týmto bradatým kňazom ocitol zoči-voči a pozerali sme na seba. Keďže som nevedel, čo mám robiť, tak som sa aspoň prežehnal. Chápavo sa usmial a povzbudivo sa ma spýtal: "Katolík?" Zmätene som zavrtel hlavou a odpovedal mu: "Protestant." Kňazovi ovisli kútiky úst.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Ohrid
Ohrid 

 Pokojné uličky Ohridu žijú pomalým životom

Sv.Konštantín
Sv.Konštantín 

Námestiu v Ohride dominuje socha Sv.Konštantína

Ohrid
Ohrid 

Ohrid má vraj 365 chrámov, na každý deň jeden. V pozadí Ohridské jazero

Ženský kláštor pri Struge
Ženský kláštor pri Struge 

Ženský kláštor v dedinke pri Struge

Pes
Pes 

Unavený pútnik v tieni ženského kláštora

Cave Church
Cave Church 

Jaskynný chrám v Kiselici

Struga
Struga 

V Struge sme bývali v albánskej rodine za 5 Euro. Výhľad z balkóna na Ohridské jazero  

Struga
Struga 

Pôvab Ohridského jazera v Struge na sklonku dňa

Strumica
Strumica 

Upršaná Strumica

Ohrid
Ohrid 

Ohrid

Ohrid
Ohrid 

Nad Ohridským jazerom sa schyľuje k búrke

Svastika
Svastika 

Svastika na dlažbe pri pravoslávnom chráme v Ohride

Monastir
Monastir 

Monastir v Ohride

Kratovo
Kratovo 

Kratovo - starobylé mestečko pod záštitou UNESCO

Kratovo
Kratovo 

Kratovo sa prebúdza do ďalšieho dňa

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Kratovo
Kratovo 

Ráno v Kratove

Elena
Elena 

Pred výstupom do kláštora Gavrila Lesnovského nás učiteľka Elena, ktorej sme sa spýtali na cestu, pozvala k sebe na kávu

Probištip
Probištip 

Cesta z Probištipu do Lesnova - zatiaľ ešte vládne optimizmus

Dedinka pri Lesnove
Dedinka pri Lesnove 

Dedinka po ceste do Lesnova, asi na polceste, ktorú sme spočiatku omylom považovali za cieľ svojej cesty

Jaskyne
Jaskyne 

Jaskyne po ceste do Lesnova Aj aj, vraj som prekročil povolený limit, takže príde ešte jedna galéria ;)

Ľubomír Závada

Ľubomír Závada

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  U EDASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu